Creativiteit bij P.O.S.

Creativiteit bij P.O.S.

Lampenkappen in verkoop omgeving

De klanten van vandaag de dag willen steeds meer een gastvrije sfeer als ze naar de winkel gaan - het moet huiselijk en comfortabel zijn, en indien mogelijk het gevoel geven dat ze een uitstapje maken in plaats van alledaagse boodschappen doen.


Informatie en professionaliteit mogen echter niet worden verwaarloosd, want de klant wil natuurlijk het gevoel hebben dat hij deskundig en betrouwbaar wordt geadviseerd.


Tegenwoordig moet hier rekening mee worden gehouden en worden gepland bij het ontwerpen van winkels, ongeacht de sector.

Lampenkap in winkelomgeving

Winkeliers, ontwerpers en architecten werken hiervoor droomachtige concepten uit, die bijna doen denken aan de woonkamer thuis en toch een duidelijk, overzichtelijk en vakkundig effect hebben.


Natuurlijk hoort daar ook de lichtplanning bij en ook hier gaat de trend duidelijk in de richting van nieuwe ontwerpen die uiterlijk en functionaliteit bij de verkooppunten vakkundig combineren.


We hebben voor de Expert Bening Group een vrij actueel en uitstekend voorbeeld van zo'n succesvolle symbiose van de bijna tegenstrijdige eisen die aan de verlichting van een elektronicawinkel worden gesteld, kunnen realiseren.


Grote en dus in het oog springende cilinders, die door middel van individuele bedrukking tegelijkertijd aan het kleurenconcept worden aangepast en zo naadloos in het totaalconcept passen, terwijl ze tegelijkertijd zichtbaar en onopvallend de verschillende gespecialiseerde afdelingen aan de klant kenbaar maken.


Een klantgerichte inrichting met de modernste LED-technologie rondt het product op een hoogwaardige manier af en draagt zo bij aan het winkelconcept in zijn geheel.


Een succesvol concept, deskundig uitgevoerd en met een effect dat de plek raakt - zo kan het doorgaan.

Lampenkappen boven artikelen
Share by: