Een sprankje hoop

Een sprankje hoop voor elk bedrijf


Lampenkappen met kassanummer

Een bedrijf moet de aandacht op zichzelf vestigen om onder de aandacht van de klant te worden gebracht.


Een goede manier om dit te doen, is het verkooppunt met de juiste verlichting in een positief daglicht te stellen.

Individuele lampenkappen, die dankzij hun helderheid de kijker naar de winkel leiden, zijn daarvoor zeer geschikt.

Afdekkap voor verlichting

Klik op een afbeelding voor een grotere weergave

Voor bedrijfspanden is het aan te raden om lampenkappen te gebruiken die qua effect passen bij het interieur van de verkoopruimte en zo aangenaam overkomen of zelfs positief uitlichten. Niet elke lampenkap is geschikt of het kost veel organisatorische inspanning om een ​​geschikte lampenkap aan te schaffen. Daarom is het gemakkelijker om lampenkappen individueel te laten maken volgens uw behoeften. Een ander voordeel van deze lampenkappen is dat ze kunnen worden gemaakt van vlamvertragende materialen in overeenstemming met de brandveiligheidsvoorschriften om aan de bestaande eisen te voldoen.


Voor oriëntatie binnen de winkel is het een elegante optie om de verlichting zo in te richten dat ze naast haar functie als lichtbron ook als geleidingssysteem kan dienen. Omdat lampenkappen bedrukt kunnen worden met de juiste belettering voordat ze gemonteerd worden, zijn er nauwelijks grenzen aan het ontwerp.


Unieke lampenkappen kunnen bovendien het unieke verkoopargument van het bedrijf versterken, bijvoorbeeld toekomstgerichtheid door futuristische uitstraling of individualiteit door unieke maar passend discrete lampenkappen.


Met de lampenkap kunnen de goederen zo dichter bij de klant worden gebracht dat correct gericht licht het belangrijkste accentueert. Je onderscheiden van de concurrentie is eenvoudig te realiseren met de juiste verlichting. Te vaak moet je in winkels zelf ervaren dat de gebruikte lichtbronnen worden herhaald en dat elk gevoel voor eigenheid verloren gaat. Met de gepersonaliseerde lampenkap kun je signalen instellen, "Hier wordt aandacht besteed aan het detail, hier is de klant echt koning".


Met name het idee om de verlichting als geleidingssysteem te gebruiken, heeft voordelen bij de ruimtelijke planning, overtolligheden kunnen worden vermeden en de algehele uitstraling van de verkoopruimte ziet er harmonischer uit. Bovendien zijn de bedrijfsopschriften of het logo gemakkelijker te onthouden, omdat ze door de verbinding met licht een positievere connotatie krijgen. De mogelijkheid om de verlichting op deze manier te individualiseren, bevordert de flexibiliteit bij het ontwerp van seizoensevenementen of promotiecampagnes.

Share by: